VIDEO 1

Resposta a la proposta de pressupostos del govern. Exposició de les nostres propostes concretes, totes desestimades pel govern del PSC

VIDEO 2

A una intervenció de 20 minuts i sense possibilitat de rèplica, l’alcaldessa ens recrimina la nostra demanda de valentia i creativitat, en relació a la nostra proposta d’assumir des de l’Ajuntament la licitació inicial del projecte de construcció de la nova escola Ernest Lluch i que no els reconeguem els seu paper en el conflicte, cosa que sí que hem fet a la nostra intervenció. Davant d’aquest intent de tergiversació aprofitem el següent torn de paraula per demanar rigor.

VIDEO 3

Moció 32: reformulació de l’ordenança del civisme

Presentada per: CIU:

Moció aprovada

Posicionament CUP-PA: abstenció

Després de que argumentem el nostre posicionament al nostre torn de paraula i, tot i que podem entendre que altres partits no comparteixin la nostra mirada sobre aquesta qüestió, ens sobta la manca de resposta per part de la tinent d’alcalde de Seguretat, Civisme i Convivència.

VIDEO 4

Moció 33: moció per aturar l’externalització del servei telefònic d’atenció ciutadana (010)

Presentada per: CUP-PA:

Moció aprovada

A la primera intervenció expliquem la moció i l’intent de manipulació des del Govern municipal, per tal de fer passar per un conveni per fer una prova pilot de col·laboració, part d’un servei (atenció telefònica 010) externalitzat des d’un any abans.

VIDEO 5

A la 2na part, i després de desemmascarar-los amb més preguntes, des del PSC acaben reconeixent que han estat traspassant la gestió de diversos telèfons d’atenció ciutadana de L’H, durant tot 1 any, a través d’un conveni marc genèric de col·laboració amb l’Aj. de Bcn per al desenvolupament de les Smart Cities.

Al video es pot veure Manuel Brinquis justificant l’intent d’engany amb una suposada mala comunicació a l’hora d’explicar el projecte.

La prova pilot realitzada durant tot el 2015, ens ha acabat costant: 263.824,10€

Per tant, s’acorda que el servei es torni a oferir tal i com ho feia l’Ajuntament de L’Hospitalet, just abans de traspassar-ne la gestió al 010 de Bcn. I en 3 mesos, elaborar un estudi sobre la viabilitat econòmica del servei i els pros i contras d’assumir-lo des del personal propi de l’Aj. o a través del servei 010 Bcn.

VIDEO 6

Precs i preguntes:

Sol·licituds d’informació que hem anat demanant, des de la CUP-PA, durant els últims mesos i  per la qual encara no hem rebut resposta ni hem estat citats per veure la documentació demanada.